wkwkwkwkwkw

Hacked By: PANGLIMA GAGAK HITAM


-=[| We Come In Peace , Hostility Is Not Our Way |]=-


Dragon Force | Rileks Crew | Hexor Crew | Belalang | Anonymous | You.. :)

Aug 29, 2010

[World]: Adolf Hitler(NAZI) Dan Yahudi..

Adolf Hitler
[Intro]        
         Masa kecik2 dulu, aku suka kat Adolf Hitler ni. Kenapa? Kerana dia merupakan satu-satunya pemimpin yang berani menentang yahudi dengan hujah yang pelbagai. Manakala pula aku Fuck habis-habisan kat kaum Yahudi yang kejam dengan orang Islam dan dengan tipu muslihat Illuminati mereka.. hmm walaubagaimanapun, ia hanyalah tinggal sebagai angan-angan kosong kerana aku ada jumpa satu kebenaran mengenai beliau. Mari kita renungkannya bersama-sama....
        
[Adolf Hitler]       
          Untuk pengetahuan korg, sebenarnya Adolf Hitler ini mempunyai darah keturunan Yahudi. Penemuan ini dijumpai oleh beberapa pakar DNA yang melakukan ujian ke atas saudara dan 3 pewaris beliau yang mana mempunyai campuran darah penduduk Barbar di Maghribi, Algeria, Libya dan Tunisia termasuk puak Yahudi Ashkenazi dan Sephardic selain campuran darah keturunan Afrika Utara. Tidak cukup dengan itu, Hitler dipercayai merupakan seorang agen British dan pernah masuk ke England pada tahun 1912 atas urusan latihan. Tempat latihannya ialah British Military Psych-Ops War School, Tavistock Devon dan di Ireland. Ini terbukti melalui buku yang dicatat oleh adik iparnya sendiri iaitu "The Memoirs Of Bridget Hitler"(1979). Semasa dalam Perang Dunia Pertama, Hitler pernah menjadi 'runner' dalam askar Jerman dan pernah ditahan 2 kali oleh askar British dan dikenakan hukuman oleh British Intelligence.

[Yahudi]
          Manakala mengenai Yahudi pula, kalau Adolf Hitler itu sendiri Yahudi, kenapa beliau nak bunuh kaum sendiri? Kalau korang nak taw, 155,000 askar Nazi dan seribu lebih pegawai-pegawai dan pegawai tertinggi Hitler sendiri merupakan darah campuran Yahudi. Habis tu Yahudi mana yang diorang bunuh? Media yang digembar-gemburkan juga mengatakan Hitler bunuh 6.8 juta Yahudi kat Eropah sedangkan Yahudi masa tu cuma ada dalam sekitar 3.5 juta orang je. Persoalannya sekarang, Illuminati sendiri mengaku yang diorang ni Yahudi  tetapi sebaliknya kebanyakan mereka adalah keturunan Namrud dan Firaun, bukannya Yahudi tulen. Betul ke semua Yahudi tu jahat? Sedangkan Nabi Isa  a.s pun berketurunan Yahudi. Dan korg taw tak beza antara Yahudi Zionis dengan Yahudi Orthodox? Dalam Al-Quran Surah Al-A'raaf: ayat 168 ada menyatakan bahawa Yahudi terdiri dari beberapa golongan dan antaranya ada yang baik-baik dan ada yang sebaliknya. So, apa pada pendapat korg?  



[Agenda dan Konspirasi Dunia]
         Peristiwa Holocaust ialah peristiwa dimana pemusnahan hampir seluruh Yahudi Eropah oleh Nazi Jerman dan kelompoknya ketika berlakunya Perang Dunia ke-2. Kononnya, Nazi Jerman telah menyebabkan kemusnahan hampir 6.8 juta orang Yahudi. Tapi sebenarnya Holocaust tu adalah agenda zionis semata-mata untuk menarik simpati dunia bagi membenarkan mereka kembali ke dunia Palestin dan tertubuhnya negara haram Israel. Modus operandi seperti ini juga diguna pakai sepertimana yang berlaku semasa serangan WTC di New York sepertimana yang kita ketahui sendiri peristiwa adalah palsu dan hanyalah tipu semata-mata untuk meraih kemarahan orang lain dan memandang serong terhadap orang Islam.
           Pembunuhan Yahudi secara beramai-ramai merupakan pembohongan paling besar yang mereka rancang secara teliti sebelum menubuhkan negara haram Israel. Dengan peristiwa ini, dunia akan meraih simpati pada kaum Yahudi yang kononnya ditindas. Tetapi pada hakikatnya mereka sanggup berkorban apa sahaja demi kepentingan kaum mereka. Selepas kejadian pembunuhan beramai-ramai itu, mereka berhijrah ke Palestin dan tertubuh la satu negara haram iaitu Israel yang kini merampas hak Palestin.
           Cuba kita lihat sekarang ni. kenapa Israel dan US tidak pernah langsung sekalipun atau terdetik untuk merancang menyerang Jerman. Kalau betul Nazi dulu yang bunuh 'puak' diorg, Kenapa sekarang diorg lebih suka kacau keamanan negara-negara Timur Tengah?
            Persoalan sekarang ialah atuk Bush sendiri pernah tolong Hitler untuk berkuasa dulu yang dikatakan pernah menghulurkan bantuan kewangan kepada Nazi. Kedua, kenapa ramai saintis Nazi diserap masuk ke dalam NASA? korang sendiri pun tak taw tu kan. Yang ketiga, US dan Nazi pernah mencetuskan visi globalisasi yang sama iaitu menguasai dunia.


p/s--> Memang hebat betul rancangan yang diorg da buat selama ini kan. Begitu senang dunia untuk terpedaya.       






0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.